Glimrende lønadministration

Det er ret vigtigt at sikre sig den korrekte lønadministration, hvis man er i besiddelse af ens eget firma. For nylig har jeg startet mit helt eget selskab, der har flere ansatte medarbejdere, og faktisk har jeg en masse at skulle holde styr på som nystartet chef, fx lønadministration. Glædeligvis har jeg fundet en excellent samarbejdspartner. Denne partner står for administration af løn plus forvaltning vedrørende medarbejdernes tid samt ferie. Det er generelt professionelle samt glade folk, som tager hånd om min forretnings lønadministration foruden at de varetager de andre arbejdsydelser. So far har jeg under alle omstændigheder været glad for mit valg, også hvor vidt firmaet og jeg kun har benyttet det her lønfirma i lidt kort tid. Dog kan jeg sådan set bedømme, at lige her arbejder jeg med lønadministration med udmærket kaliber. Jeg eller personalet behøver slet ikke være nervøse for hvorvidt de anstrengende, administrationsmæssige ansvarsopgaver udføres. Støder vi ind i noget, vi synes, der ser mystisk ud, så leverer de foruden lønservice også god guidning. Ud over at tage sig af min og partnerens administration af løn, klarer de desuden samtligt, der drejer sig om vores registrering af tid. Det vil nærmere bestemt sige, at man noterer alle aspekter i relation til komme-gå-fravær, fleks, overtid, lønforhandling samt opfølgning. Vi har endnu først og fremmest behov og brug for den gængse administration af løn, idet jeg kun har tolv fastansatte. Men så snart vi er blevet omfangsrigt, er det i den grad godt, at hver eneste fastansatte alene er i stand til at tjekke i systemet og derfra taste sit fravær og dertil følge med i løn, ferie/fridage og andet. Pga. det føler jeg mig over fornøjet med vores kontakt når det gælder vores lønservice, idet vi kan se store fremtidsudsigter såvel nu samt fremover.